П’ятниця, 10 Травня, 2024
Home Blog Page 22

В Золотоноші оголосили війну білбордам

0

Депутати Золоніської міської ради вирішили заборонити в місті розміщувати рекламу на білбордах. Про це повідомив сайт Золотоніської міської ради. Далі на cherkasy-future.

В березні 2020 року депутати Золотоніської міської ради ухвалили рішення про заборону розміщення великогабаритних рекламних щитів на території міста. Приводом для такої ухвали є кілька причин: естетичний вигляд та загроза під час штормових поривів вітру. Фахівці непокояться, щодо безпечності цих конструкцій для людей. Як свідчить практика, не всі власники рекламних білбордів переймаються станом металевих опор. Їх також не турбує процес експлуатації та своєчасне оновлення інформації на рекламних носіях.

За словами начальника управління архітектури, регулювання забудови та земельних відносин Ігоря Весніна, нині на території Золотоноші розміщено 9 габаритних щитів, що розміщені по вул. Шевченка, вул. Новоселівська, вул. Обухова, вул. Благовіщенська та вул. Черкаська. Три з них власники демонтували власноруч, поставившись з розумінням до волі представників спільноти. Ще по п’яти об’єктах спливає термін дії договору. Лише один з підприємців не має бажання дослухатися до волі громади та відстоює своє право я у судовому порядку.

На думку містян, великогабаритні щити відволікають від естетики середовища, а також затуляють частину дороги для водіїв.

У 2018 році Міністерство регіонального розвитку, будівництва та житлово комунального господарства ввело заборону на встановлення тимчасових споруд та рекламних конструкцій на пішохідних зонах та тротуарах. Нові будівельні норми розроблено на заміну аналогічних ДБН 2001 року. Вони поширюються на нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт існуючих вулиць і доріг. 

5 G інтернету бути? В Черкасах підтримали петицію про запровадження інтернету нового покоління

0

В Черкасах петиція про запровадження в місті 5G інтернету набрала необхідну кількість підписів, а саме 250. Тепер її повинні розглянути депутати міської ради. Далі на cherkasy-future.

Автор петиції закликає звернутися до уряду та мобільних операторів щодо впровадження в Черкасах пілотного проекту з розгортання мереж п’ятого покоління. За словами автора петиції мережі 5G мають велику кількість переваг. Серед основних він називає високу швидкість інтернету,  до 100 Мб/c та вивантаження до 50 Мб/c для одного абонента. Це дасть можливість відмовитися від дротового інтернету. Також це дасть змогу абонентському пристрою рухатись зі швидкістю до 500 км/год між базовими станціями без проблем із з’єднанням. Окрім цього з’явиться можливість передавати дані зі швидкістю 1 Гб/c водночас для багатьох користувачів на одному поверсі будівлі.

Варто зазначити, що свого часу, завдяки впровадженню мереж 4G бюджет країни наповнився на 2.5 мільярди гривень, тож завдяки впровадженню мереж 5-го покоління можна наповнити бюджет.

До слова окрім петиції щодо запровадження 5G інтернету, на сайті Черкаської міської ради розміщена ще одна, про заборону 5G інтернету. Суть петиції полягає в тому, аби заборонити використання 5G в Черкасах через його негативного впливу на здоров’я людини. Увага користувачів до роботи вишок 5G загострилося після того, як в інтернеті почали поширюватися конспірологічні теорії про те, що 5G викликає коронавірус. Одна з версій звучить так, що коронавірус викликає не вірус, а випромінювання 5G. Вони впливають на молекули кисню в організмі, запобігаючи їх взаємодія з гемоглобіном крові. Ця ідея – повністю ненаукова, проте вона спровокувала хвилювання користувачів з приводу загального шкоди від вишок мобільного зв’язку.

В Каневі автобуси відновлять звичний графік руху

0

Наступного четверга у Каневі відновиться традиційний рух громадського транспорту. Відповідне рішення було ухвалено в ході останнього засідання комісії ТЕБ та НС 4 червня. Про це йдеться на сайті Канівської міської ради. Далі на cherkasy-future.

Запроваджуючи чергову хвилю послаблень, члени комісії дозволили особам, які досягли 60-річного віку і більше, не дотримуватись зобов’язання щодо самоізоляції.

Раніше особи, віком від 60 років підлягали обов’язковій самоізоляції, оскільки є особливо вразливою категорію населення до протистояння вірусу COVID-19.

Рішення про скасування дотримання режиму самоізоляції для цієї категорії населення набуває чинності з 11 червня 2020 року.

Це означає, що починаючи з 11 червня цього року відновлюється робота міських автобусних маршрутів загального користування № 1, № 2, № 4, № 5 в звичайному режимі за попереднім графіком руху, за яким вони курсували до введення карантину. Окрім цього будуть збережені всі пільгові рейси з урахуванням двох маршрутів на день до села Яблунів. Щоправда, з дотриманням протиепідемічних заходів, затверджених постановою Головного державного санітарного лікаря України.

Окрім цього, на засідання комісії ТЕБ і НС було прийняте рішення дозволити відновити діяльність закладів харчування, зокрема приймати відвідувачів у приміщеннях по всій території Канівської ОТГ. Раніше заклади громадського харчування мали змогу обслуговувати відвідувачів лише на літніх майданчиках. Однак працювати вони мають з дотриманням всіх санітарних вимог. Зокрема дотримуватися відстані – не менше ніж 1,5 метра між місцями для сидіння за сусідніми столами, розміщення не більше ніж чотирьох клієнтів за одним столом, використання відвідувачами, крім часу приймання їжі, респіраторів або захисних масок. Персонал також повинен бути в засобах індивідуального захисту, зокрема масках та рукавичках.

 

Турбота чи усунення конкурентів: в Черкаській області знову почнуть ловити «нелегальних перевізників»

0

В Черкаській ОДА вирішили відновити перевірки нелегальних перевізників. Про це йдеться на сайті Черкаської облдержадміністрації. Далі на cherkasy-future.

Поновлять цю роботу найближчим часом. Допоки ж напрацьовували алгоритм дій та кооперації в роботі між службами Нацполіції, Укртрансбезпеки, ДПС, Держпраці та облдержадміністрацією під час наради під головуванням першого заступника очільника області Дмитра Ляшова.

На час карантинних обмежень в області не курсували легальні перевізники. За цей час «нелегали» активізували свою роботу. Клієнтів знаходили за допомогою соціальних мереж, месенджерів, та різноманітних сайтів.

Тепер, коли карантинні обмеження почали поступово послаблювати, нелегальні перевізники почали складати конкуренцію легальним, пропонуючи ціну за поїздку нижчу за офіційну.

Схоже в області вирішили втрутитися в ситуацію яка склалася. Як зазначив заступник очільника області Дмитро Ляшов, зараз саме час для оперативного реагування, аби запобігти поглибленню кризи в сфері перевезень. За його словами ліцензійні перевізники дбають про своїх клієнтів, сплачують податки. Проте часто не можуть конкурувати з «нелегалами», які пропонують нижчу ціну. Він також додав, що необхідно провести грунтовну роботу, аби вивести з ринку «нелегалів». У зв’язку з цим було прийняте рішення повернутися до декадних перевірок, які відбувалися до карантину.

На початку цього року Кабмін ухвалив рішення згідно з яким, перевіряти ліцензованих перевізників можна не частіше ніж раз на п’ять років. В першу чергу перевірятимуть перевізників, які мають високі ризики через переобладнаний транспорт, велику кількість порушень ПДД, порушення режиму праці та відпочинку водіїв тощо. До перевізників, які за критеріями будуть віднесені до тих, хто має незначний ступень ризику, планова перевірка приходитиме не частіше одного разу на п’ять років.

Відкат на будівництві дороги: ДАСУ захищає підрядника, не дивлячись на невідповідність в тендері

0

Фірма «ШРБУ-48», керівник якої нещодавно заявляв, що його підприємство зняли з тендерів через відмову плати відкати, все ж припустилася певних помилок при подачі заявки на тендер. Саме за це її і було знято, про це пише видання «Наші Гроші». Такого висновку дійшла «Ліга антитрасту», яка проаналізувала тендерні пропозиції. Далі на cherkasy-future.

Бахтіяр Сапаєв, власник компанії «ШРБУ-48», на своїй сторінці повідомив, що Департамент будівництва Черкаської облдержадміністрації відхилив пропозиції, і заявив, що це пов’язано з відмовою платити відкати у розмірі 10% від вартості підряду.

Однак  пропозиції «ШРБУ-48» містили невідповідність тендерній документації, зауважили експерти «Ліги антитрасту».

Зокрема, відповідно до умов тендерної документації до складу пропозиції учасника повинен входити акт прийняття робіт з поточного середнього ремонту або декларація про готовність/акт вводу об’єкта до експлуатації, складений до об’єкту за наданим аналогічним договором. Але у складі пропозиції учасника у всіх п’яти тендерах відсутні такі документи, а міститься лише два акти прийняття проміжних і перенесених робіт, що не відповідає умовам тендерної документації

В той же час перевірити тендери взялася і Державна аудиторська служба. Стосовно одного з них перевірки вже завершені. Цікаво те, що провівши моніторинг ДАСУ встановила, що відхиляючи тендерну пропозицію «ШРБУ-48» замовник порушив законодавство в частині про відхилення тендерної пропозиції.

В Держаудитслужбі вважають, що «акт проміжного прийняття робіт» та «акт прийняття робіт» – один і той самий документ, і не є підставою для відхилення тендерної пропозиції. Після інциденту очільник Черкаської ОДА Роман Боднар зустрівся з Бахтіяром Сапаєвим під час якої запевнив останнього, що розбереться в даному питанні.

У Каневі відремонтували більше 50 вулиць

0

За останні п’ять років в Каневі вдалося відремонтувати більше 50 вулиць, а це 123 тисячі квадратних метрів асфальтного покриття. Про це повідомляє сайт міської ради Канева. Оскільки старовинні вулиці міста мають складний рельєф, то і облаштовувати їх не просто. Не зважаючи на це, говорять в міській раді, що року намагаються відремонтувати одну-дві вулиці. Також в міській раді говорять, що перед початком робіт, жителі тої чи іншої вулиці налаштовуються аби замінити мережі комунікацій, аби не руйнувати асфальтне покриття в разі пориву трубопроводів. Кошти на ремонт доріг, надходять до місцевого бюджету від підприємців та підприємств, пише cherkasy-future.com.ua.

Розподіл прогнозованої суми на потреби громади відбувається щороку. До прикладу 2020 році власних надходжень планувалося зібрати трохи більше 171 млн. грн. На цю суму були затвердженні певні видатки, в тому числі на оплату ремонтів доріг 8,14 млн. грн. З них 1,76 млн. – на оплату цьогорічних ремонтів. Решта коштів, трохи більше 6 мільйонів гривень, для розрахунків за роботи минулого року.

З виконавцями ремонтів укладається угода про оплату за виконані роботи продовж 2-х років. Співпраця з підрядником по такій схемі триває вже декілька років. Вона дозволяє, кажуть у міськраді, економити певну суму коштів на інфляційних процесах.

 Всього за 2015-2020 роки на поточні ремонти доріг і прибудинкових територій із міського бюджету було виділено 31,3 млн. грн. За ці кошти відремонтовано в межах 78 тис.м.кв. автомобільних доріг, пішохідних доріжок, міжбудинкових проїздів і тротуарів тощо.

НА капітальні ремонти доріг за це й же період витрачено 22,7 млн.грн. При цьому відремонтовано 45,4 тис.м.кв. дорожнього покриття.

Станом на початок червня цього року виконано ремонтів доріг на суму більше як 2,7 млн.

В Черкасах проти встановлення вишок 5G, бо вони викликають… коронавірус?

0

На сайті міської ради Черкас з’явилася петиція про заборону вишок мобільного зв’язку 5G, вона набрала 253 голоси (250 голосів потрібно для того, щоб її розглянув міськрада). Про це повідомляє сайт Черкаської міської ради, пише cherkasy-future.com.ua.

Суть петиції полягає в тому, аби заборонити використання 5G в Черкасах через його негативного впливу на здоров’я людини. Паралельно на тому ж сайті міськради з’явилася петиція про впровадження 5G в місті. Наразі вона вже набрала 115 голосів з необхідних 250.

Подібна петиція з’явилася і на сайті президента України, у неї вже більше 15 000 голосів.

Увага користувачів до роботи вишок 5G загострилося після того, як в інтернеті почали поширюватися конспірологічні теорії про те, що 5G викликає коронавірус. Одна з версій звучить так, що коронавірус викликає не вірус, а випромінювання 5G. Вони впливають на молекули кисню в організмі, запобігаючи їх взаємодія з гемоглобіном крові.

Ця ідея – повністю ненаукова, проте вона спровокувала хвилювання користувачів з приводу загального шкоди від вишок мобільного зв’язку.

На сьогодні немає досліджень, які підтверджують негативний вплив випромінювання 5G на здоров’я.

Що цікаво, на сайті черкаської міськради, паралельно з анти-5G-петицією, розміщена ще одна, спрямована, навпаки, на підтримку впровадження технології п’ятого покоління в місті. Вона поки набрала лише 115 голоси з 250 необхідних.

Це протистояння в нинішніх реаліях вельми іронічно, оскільки ще не вся територія України має доступ навіть до 4G, що вже говорити про технології наступного покоління.

Нагадаємо, Асоціація GSMA спрогнозувала, що Україна запустить 5G останньою з усіх країн СНД і то, не раніше 2025 року.

Автобуси не для всіх: в Каневі відновлюється рух автобусів, про те є обмеження

0

Комісія з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій при Канівському виконкомі, прийняла рішення відновити роботу громадського транспорту в місті. Таке рішення було прийнято на спільному засіданні Канівської міської ради та Канівської РДА, яке відбувалося в четвер, 21 травня. Про це йдеться на сайті Канівської міської ради. Далі на cherkasy-future.

Відповідно до рішення, міський транспорт відновить свою роботу з 25 травня. За словами одного із місцевих перевізників, 25 травня також відновляться обласні перевезення, а починаючи з 1 червня також відновлять і між обласні перевезення. 

Незважаючи на це, під час перевезень будуть діяти певні правила карантину. Зокрема, в автобусі можна буде знаходитися лише в масці. Окрім цього, кількість пасажирів відповідатиме кількості сидячих місць. Що ж стосується між обласних перевезень, то тут кількість пасажирів буде обмежена до 50 відсотків від кількості сидячих місць.

Керівництво Канівського автовокзалу запевняє, що КП повністю готове до відновлення роботи. Зокрема директор підприємства Богдан Припіяло запевнив, що персонал проінструктований та має в достатній кількості безконтактні термометри, а також засоби дезінфекції. Повідомляє dzvin.

Наразі автобуси ходять по дещо скоригованому графіку, говорять перевізники. Наразі відбувається вивчення ситуації. Відслідковується пасажиропотік. Перевізники говорять, що після того як ситуація стане більш-менш зрозумілою, буде прийматися рішення чи пускати автобуси за звичним графіком і чи не будуть вони збитковими.

Чого точно поки що не буде так це пільгових рейсів. Комісія ТЕБ вирішила, що наразі це не доцільно, оскільки відповідна категорія людей перебуває в зоні ризику, а тому повинна лишатися на самоізоляції.

Що ж стосується транспорту, яким медпрацівники діставалися роботи, було прийнято рішення і надалі здійснювати такі перевезення.

Як працює громадський транспорт в Черкасах в умовах послаблення карантину?

0

30 квітня на засіданні Черкаського міськвиконкому було прийнято рішення розширити перелік громадян, які можуть користуватися громадським транспортом. Як розповіла заступниця міського голови Черкас Людмила Бордунос, у своєму коментарі для «Суспільного», до розширеної категорії громадян, окрім працівників закладів охорони здоров’я, потрапили працівники водопостачання, виконавчого апарату, оборони, громадського порядку, транспортного забезпечення. Також проїхатися в громадському транспорті можуть працівники великих заводів, які мають безперервний робочий цикл. Також користуватись міським громадським транспортом можуть і донори крові, пише cherkasy-future.com.ua.

Для того аби мати можливість дістатися до місця роботи на громадському транспорті, необхідно мати при собі службове посвідчення. До того ж в транспорті буде обмежена кількість місць для сидіння, це пов’язано з дотриманням вимог про соціальну дистанцію під час карантину.

Людмила Бордунос наголосила, що громадським транспортом не зможуть скористатися представники групи ризику, а також школярі, пенсіонери та люди які не працюють. Вона також повідомила, що автобуси та маршрутки курсують містом з інтервалом в 13 -25 хвилин. Однак, це не остаточний графік оскільки ситуація змінюється щодня. Це пов’язано з тим, що перевізники самі вирішують питання про кількість автобусів на маршрутах і можуть корегувати їхню кількість виходячи з можливостей підприємства виплатити своїм працівникам заробітну платню. Заступниця міського голови порадила уточнювати графік руху автобусів у кондуктора.

В громадському транспорті міста проводяться рейди з дотримання карантинних вимог, які провидить поліція,  а також представники управління транспорту міськради.

Якщо в салоні автобуса чи маршрутки знаходиться людина без маски, в такому випадку викликається поліція. Екіпаж, який прибув на виклик, проводить профілактичну бесіду з порушником або ж відразу складає акт про адміністративне правопорушення. Після цього справа йде до суду який і вирішує, буде порушник сплачувати 17 тисяч штрафу чи ні.

Багатоповерхівка замість історичної пам’ятки: в Черкасах хочуть знести 100-річний будинок

0

Жителі Черкас обурилися через намір будівельників знести старовинний будинок, а на його місті звести багатоповерхівку. Про це повідомляє «5 канал». Хвилю невдоволення підняли в соцмережі, після чого історія набула широкого розголосу. Підтримали активістів і археологи. Вони зазначають, що будинок розташований в заповідній зоні «Черкаські берегові хвилі», пише cherkasy-future.com.ua.

Черкаський археолог Михайло Сиволап говорить, що таких будинків в Черкасах залишилося одиниці. Цей будинок було споруджено 113 років тому місцевим міщанином. Фахівець наголошує, що з кожним роком кількість таких будинків стрімко зменшується. Причини тому як руйнування, так і перебудови та євроремонти. Михайло Сиволап також говорить, що навколо цього будинку є ще декілька історичних споруд, які разом утворюють історичний комплекс.

За словами активістів на місці будинку, який вже встигли огородити будівельним парканом, планують побудувати чергову багатоповерхівку. Археологи заявляють, що це протизаконно, оскільки територія, на якій знаходиться старовинний будинок, вважається заповідною та знаходиться під охороною. За їхніми словами, в цьому місці на у XIV столітті виникло перше поселення. Через два століття тут був побудований замок, який служив воротами Великого Князівства Литовського.

За словами співробітника Національної академії наук Дмитра Каштана, перед тим як щось там будувати, необхідно провести археологічні розкопки, А це коштуватиме забудовнику не один мільйон гривень.

Головний архітектор Черкас Віталій Чернуха розповів, що від забудовника були подані документи, які свідчили про те, що земля і майно належать їм. Він також розповів, що не бачив що там збираються будувати, а дозвільний документ називає лише дозволом на проектування.

В той же час, відповідно до генплану міста, дана територія позначена як архітектурна пам’ятка. Це означає, що будувати тут заборонено.

Після хвилі обурення департамент архітектури міста Черкас скасував дозвіл на будівництво.

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.