Субота, 27 Квітня, 2024
Home Blog Page 21

Штраф у 34 тисячі гривень: В Черкасах маршрутчики знову почали дотримуватися правил карантину

0

У Черкасах перевізники знову почали дотримуватися правил карантину. Про це пише видання «18000». А Все через те, що на трьох водіїв було складено акт про порушення правил карантину. Наразі водіям загрожує штраф від 17 до 34 тисяч гривень. Далі на cherkasy-future.

Тепер більшість водіїв знову беруть пасажирів не більше кількості сидячих місць. Як розповів начальник управління транспорту Черкаської міськради Віталій Москаленко, раніше поліція просто вела бесіду з порушниками. Тепер же вона починає складати протоколи на недобросовісних перевізників. Днями було складено кілька протоколів, водіям загрожують не маленькі штрафи.  Тепер перевізники самі почали звертатися, щодо порушень пасажирами правил карантину, однак поліція не завжди на такі звернення оперативно реагує. Наприклад, на днях, на маршруті номер сім, незадоволений пасажир розбив водію дзеркало і втік. Поліція навіть не встигла приїхати. Тому просимо зараз правоохоронців швидше реагувати і приїжджати на такі виклики.

В свою чергу, в Патрульній поліції Черкаської області говорять, що правоохоронці працюють у питаннях громадських перевезень по різних напрямах. Зокрема, і щодо карантинних обмежень.

Там заявили, що днями на трьох водіїв-порушників було складено адміністративні протоколи, оскільки ті перевозили пасажирів понад норму. В поліції також запевнили, що реагують на всі виклики, що стосуються порушень правил карантину. Якщо такі виклики трапляються, патрульні виїжджають і реагують відповідно до законодавства.

Як повідомлялося раніше, 5 червня в Черкасах відбулося чергове пом’якшення карантину. Зокрема було дозволено роботу закладів громадського харчування та торгових центрів. Також було відновлено рух громадського транспорту, але за умов дотримання карантинних заходів. Зокрема в автобусах необхідно бути в масці, а кількість пасажирів повинна відповідати кількості сидячих місць.

На Уманщині досі не можуть відкрити будинок для сиріт, який збудували минулого року

0

Відкриття малого групового будинку для сиріт, що в селі Собківка, затягується через бюрократичну тяганину. Про це йдеться на сайті Черкаської облдержадміністрації. Зокрема чекають на ухвалення відповідного нормативно-правового акту КМУ щодо фінансової підтримки, яке дасть змогу влаштуватися там 10 дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, на період пошуку для них родини або до досягнення повноліття, в умовах, наближених до сімейних. Заступники очільника області Юрій Лесюк, разом із головою уманського району Світланою Волошенюк. Разом оглянули будівлю. Простора світла новобудова має шість кімнат, велику кухню, вітальню та ванні кімнати з убиральнями. Як повідомив заступник, будівництво першого в області МГБ завершили ще в жовтні минулого року. На будівництво передбачили понад 7 млн грн субвенції з державного бюджету. Далі на cherkasy-future.

За словами заступника очільника Черкаської облдержадміністрації Юрія Лесюка, як тільки но Уряд ухвалить необхідний для відкриття нормативно-правовий акт, зможемо ввести в експлуатацію будівлю. Між тим, облдержадміністрація вже звернулася до Мінсоцполітики з проханням повідомити про орієнтовну дату ухвалення довгоочікуваного документу. І важливо, що діти, які потому житимуть в будівлі, зможуть почувати себе в ньому немов у справжній родині.

Малі групові будинки мають з’явитися у двох районах області – на Кам’янщині та Уманщині. Черкащина отримала з державного бюджету на це 13,5 млн грн. Частину коштів в області уже спрямували на придбання 17 житлових об’єктів. Ключі від першого придбаного помешкання вже передали новій власниці на Монастирищині. Залишок коштів субвенції спрямують саме на будівництво МГБ за затвердженим Мінрегіоном проектом.

У липні в Черкасах стартує Громадський бюджет

0

З 1 липня в Черкасах розпочинається прийом заявок на Громадський бюджет. Про це повідомляє сайт Черкаської міської ради. В цьому році на його реалізацію із бюджету міста буде виділено 25 мільйонів гривень, пише cherkasy-future.com.ua.

Для того аби проект чи ідея автора була реалізована, вона не повинна суперечити діючому законодавству, а її реалізація повинна бути в межах компетенції місцевої влади. Окрім цього, проект повинен відповідати критерію загальної доступності жителів до виконаного проекту, має конкретно визначене місце реалізації та бути спрямованим на вирішення окремої проблеми протягом бюджетного року в місті Черкаси.

Подати проект, може будь хто, в тому випадку, якщо автору виповнилося 14 років, а також офіційно зареєстрований у Черкасах або може надати довідку про місце роботи, навчання, служби чи інші документи що підтверджують проживання в місті. Проекти можуть бути як великими так і малими.

Великі проекти – визначаються серед проектів із обсягом коштів від 300,000 до 2000,000 грн., у межах 80 відсотків загальної суми визначеної Програмою на наступний рік.
Малі проекти – визначаються серед проектів із обсягом коштів від 50,000 тис. до 299,999 грн., у межах 20 відсотків загальної суми визначеної Програмою на наступний рік.

У випадку нестачі коштів на реалізацію чергового проекту за кількістю балів у межах відповідної суми, переможцем визнається наступний проект відповідного обсягу за кількістю балів, реалізація якого не призведе до перевищення суми визначеної Програмою для проектів з відповідним обсягом коштів.

У випадку, якщо проекти набирають однакову кількість голосів, місце пропозицій у списку визначається за порядковим номером у реєстрі відповідних проектів, які допускаються до голосування. Не може бути визнано переможцем проект, який набрав менше 100 голосів.

Асфальт та щебінь за 118 мільйонів гривень: Черкаські автодорівці закупили матеріали у півтора рази дорожче

0

Служба автомобільних доріг у Черкаській області підписала договір із ТОВ «Главшляхбуд» на поточний середній ремонт дороги державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук вартістю 118,80 млн гривень. Про це повідомляє видання «Наші гроші». Далі на cherkasy-future.

Згідно з протоколом узгодження цін на матеріальні ресурси, асфальтобетон щільний дрібнозернистий тип Б марка 1 обійдеться в 2 611 грн/т, а той же асфальтобетон на бітумах з адгезійними добавками — 2 801 грн/т. Ціни «Главшляхбуду» на асфальтобетон на 44% вищі за тендерні пропозиції київського КП «ШЕУ Деснянського району», де асфальтобетон щільний дрібнозернистий типу Б марки І коштував 1 466 гривень/т, а також на 52% вищі на тендері КП «ШЕУ Голосіївського району», де така ж суміш коштує 1 363 грн/т.

Як пише видання, компанія ТОВ «Главшляхбуд» фігурує у кримінальних провадженнях стосовно привласнення бюджетних коштів. Починаючи з лютого цього року поліція розслідує можливе привласнення коштів під час ремонту автомобільної дороги державного значення Р-10 Канів-Чигирин-Кременчук у Черкаській області, який виконує вказана компанія.

Розслідування почалося після того, як депутати Черкаської районної ради ініціювали звернення. За даними слідства, Черкаська САД та «Главшляхбуд» склали та підписали акти виконаних робіт на загальну суму 58,67 млн грн. За інформацією депутатів Черкаської райради, якість та об`єм виконаних робіт щодо поточного ремонту цієї дороги не відповідають умовам договору.

У 2017 слідчі Черкаського відділу поліції ГУ НП у Черкаській області встановили, що службовці фірми активно користувались послугами конвертаційних центрів Києва та Харкова, щоб привласнити бюджетні кошти. «Главшляхбуд» співпрацював з фіктивними фірмами, які зареєстровані на підставних осіб з непідконтрольних Україні територіях.

На Канівщині відбудують дорогу, яка сполучає два райони

0

Заступник очільника області Дмитро Ляшов, проінспектував виконання дорожніх робіт на ділянці дороги Межиріч − Лука – Горобіївка, що на Канівщині. Про це йдеться на сайті Черкаської ОДА. Відновлення даної дороги відбувається в межах програми Велике будівництво. Далі на cherkasy-future.

Тут відновлять асфальтне покриття на 6,4 кілометрах дороги. Робитимуть це ділянками протяжністю від 75 до 600 метрів. За словами підрядника ділянки для ремонту обирали залежно від зруйнованості покриття. Зараз йде влаштування асфальтно-бетонного покриття. Після ущільнення його товщина сягатиме 6 сантиметрів. Постійно відбуваються температурні заміри та заміри ширини. Роботи проходять з розпеченою до понад 150 градусів асфальтною сумішшю. Для розуміння, на найменшу ділянку у 75 метрів, яку буде ремонтовано на цій дорозі, йде 2,5 тонни асфальту. Завершити роботи обіцяють до кінця червня. Упродовж липня підрядник також подбає про ремонт штучних споруд, нанесення дорожньої розмітки, обладнання узбіч.

Такого ремонту жителька тутешнього села Горобіївка Ольга Гончаренко не спостерігала за понад 20 років, поки живе у цьому селі. Ремонту ж дорога потребувала давно. Кожен ладнав ями на дорозі власними силами біля дворів, додає вона. Дорога об’єднує два райони: Канівський та Корсунь-Шевченківський. Через її зруйнованість тут тимчасово відмінили рейсовий автобус. Нині ж, стверджує Межирицький сільський голова Іван Чупилка, він готовий розпочинати перемовити з його відновлення. На відбудову цієї дороги область отримала з Держфонду 12,2 млн грн цільової субвенції. Вона – одна з перших місцевих доріг, де розпочалися масштабні роботи на Черкащині, зауважує перший заступник очільника області Дмитро Ляшов. За його словами, у цей час в області стартували середні та капітальні ремонти на понад 10 об’єктах.

Велике будівництво на Черкащині: що відновлять, а що збудують?

0

На Черкащині почали реалізовувати програму «Велике будівництво», яка була ініційована президентом Володимиром Зеленським. Зокрема, в Черкасах почали відновлювати навчально-реабілітаційний центр «Країна добра». В планах – добудувати спортивний зал. Окрім цього заплановано надбудувати ліве і праве крило основної будівлі та утеплити фасад. Далі на cherkasy-future.

Загальна кошторисна вартість проекту  складає 23,4 мільйонів гривень. З яких 18,4 мільйони гривень це кошти надані з державного бюджету, а 5 мільйонів гривень мають буди виділені з обласного. Очільник області Роман Боднар провів зустріч з підрядником, аби обговорити календарний план виконання робіт. Він висловив переконання, що термінів вдасться дотриматися.

За словами Романа Боднара, даний заклад  існує вже більше 20 років і прийшов час збільшити його потужності. Очільник області наголосив, що наразі в закладі навчається близько ста дітей особливими освітніми потребами. Тому для них простір для розвитку та корекційно-реабілітаційної роботи. Він також додав, що на базі закладу планується запустити пілотний проект який буде надавати консультативні послуги для педагогів та батьків дітей з особливими освітніми потребами з районів віддалених від обласного центру, а також здійснюватиме комплексне обстеження дітей з інвалідністю.

Окрім цього в межах програми в області почали реконструкцію 8 лікарень. Відповідно до укладених договорів у цих медзакладах продовжаться ремонтні роботи.  Зокрема у приймальних відділеннях облаштують рецепції, консультативно-оглядові приміщення, місця для очікування пацієнтів та супроводжуючих, вбиральні. Приймальні матимуть три входи: в’їзд для автотранспорту ШМД через павільйон або критий навіс, вхід для планових хворих та в окремий бокс для пацієнтів з ознаками інфекційної хвороби.

Безпека як у Лондоні: в області планують впровадити систему відеонагляду

0

В Черкаській області планують впровадити систему комплексного відео нагляду під назвою «Безпечна Черкащина». Про це йдеться на сайті Черкаської облдержадміністрації. Розпочати працювати над цим проектом планують у межах обласної цільової комплексної програми профілактики та протидії злочинності у Черкаській області на 2020-2024 роки. Днями депутати обласної ради мають розподілити необхідне фінансування для початку її реалізації, пише cherkasy-future.com.ua.

Як розповів начальник обласного управління запобігання та виявлення корупції і взаємодії з правоохоронними органами Андрій Дем’яненко, дана програма повинна забезпечити ефективну протидію правопорушенням, оскільки використання програми базується на сучасному технологічному підході. Однак, вона може бути використана і в інших сферах. За її допомогою можна здійснювати диспетчерське, автоматизоване, координоване керування світлофорними об’єктами, контролювати режим їх роботи, виникнення несправностей і аварійних ситуацій на дорожніх мережах населених пунктів та багато іншого.

На першому етапі втілення програми системами відеонагляду обладнають обласний центр. Надалі цю мережу планують розширити на всю Черкащину. Фінансування програми планується здійснювати за рахунок коштів державного, обласного та інших місцевих бюджетів. Загалом на її втілення треба близько 30 млн грн. Для першого етапу – 8 млн грн, три з яких мають спрямувати з обласного бюджету, а 5 – з міського. Як зазначив Андрій Дем’яненко система «Безпечна Черкащина» буде здатна розпізнавати об’єкти, ідентифікувати обличчя, та считувати номерні знаки автомобілів. Спеціальна серверна кімната з відповідним програмним забезпеченням буде обладнана в ГУ Національної поліції. До цих серверів планують підключити максимальну кількість відеокамер в області.

Якою буде область через 7 років? В ОДА представили проект розвитку до 2027 року

0

В Черкаській облдержадміністрації відбулася презентація проекту розвитку Черкаської області на 2021-2027 роки. Про це повідомляє сайт Черкаської ОДА, пише cherkasy-future.com.ua.

Своє бачення розвитку регіону представили голова Черкаської ОДА Роман Боднар, заступник голови Роман Карманнік та керівниця Агенції регіонального розвитку Любов Ропало. Проект стратегії розглянуть на сесії обласної ради, яка відбудеться у п’ятницю. 

Після прийняття стратегії відбудеться затвердження плану її реалізації на 2020-23 роки та 2024-27 роки.

За словами заступника голови Черкаської ОДА Романа Карманніка, основна увага, при розробці проекту, бла спрямована на якомога більшу залученість людей до проекту. Мова йде про науковців, представників бізнесу, громадських організацій. Розробка стратегії розпочалася ще в липні минулого року. За його словами до її розробки було залучено понад 1000 осіб. Роман Карманнік говорить, що проект Стратегії розвитку області – це базовий документ, який визначає стратегічні цілі. Як відзначила керівниця Черкаської агенції регіонального розвитку Любов Ропало, структура та процедура стратегій регламентовані чинним законодавством.

За її словами, долучитися до розробки міг будь-хто. Усі охочі мали змогу подати письмові пропозиції, або ж на електронну пошту чи в соцмережах. Документ прокомунікували в районах, це були 4 кущові навчання-інформування: в Черкасах, Звенигородці, Золотоноші та Умані. Усі три стратегічні цілі є рівноцінні. Стратегія – це документ про те, як ми себе заявляємло на майбутні 7 років, а план реалізації –  це вже конкретні кроки досягнення цілей.

Проект Канівської ГАЕС: в ЄІБ заявили про готовність обговорювати питання

0

В Європейському інвестиційному банку заявили, що готові відновити обговорення проекту Канівської гідроакумулюючої електростанції, в разі відповідного прохання уряду, пише cherkasy-future.com.ua.

Про це повідомляє “Інтерфакс-Україна“. За словами голови представництва ЄІБ в Україні Жан-Еріка де Загоні, в разі, якщо буде звернення від уряду України, слід переглянути ряд умов кредитування, в тому числі зацікавленість інших міжнародних фінансових організацій в співфінансуванні проекту, враховуючи великий розмір проекту, дотримання екологічних та соціальних стандартів ЄІБ, а також готовність дотримуватися інструкції ЄІБ по закупкам. Він уточнив, що ЄІБ зазвичай покриває до 50% загальної вартості проекту.

Як повідомлялося раніше, Кабінет міністрів на початку червня схвалив з доопрацюванням проект правок до держбюджету на 2020 рік щодо надання державних гарантій ПрАТ “Укргідроенерго” для реалізації проектів з добудови третьої черги Дністровської ГАЕС та будівництва Канівської ГАЕС.

“Укргідроенерго” в 2019 році підписало з німецької Inpec Engineering GmbH меморандум про співпрацю в питанні будівництва в Україні ГЕС. Сторони обговорювали можливість спільної реалізації проектів, таких як будівництво Канівської ГАЕС, Каховської ГЕС-2 і третьої черги Дністровської ГАЕС. “Укргідроенерго” також в березні 2019 року підписав меморандум з турецькою будівельною групою Ozaltin Holding про співпрацю при спорудженні Канівської ГАЕС.

ЄІБ влітку 2015 року повідомляв про розгляд своєї участі в проекті будівництва Канівської ГАЕС потужністю 1 тис. МВт з можливим фінансуванням з боку банку на 400 мільйонів євро при загальній вартості проекту 1,283 млрд євро.

“Укргідроенерго” експлуатує всі великі гідроелектростанції, розташовані на українських ділянках Дніпра та Дністра. Сумарна встановлена ​​електрична потужність гідроелектростанцій компанії (103 гідроагрегату) становить 5849 МВт. Держава володіє 100% акцій товариства.

Ми не можемо собі це дозволити: в Черкасах скасували пересадочні квитки

0

В Черкаських автобусах скасували пересадочні талони, через неможливість вивести на маршрути всі автобуси. На підприємстві «Черкасиавтотранс» вирішили, що раз на маршрутах не всі автобуси, то і пересадочних не буде, пише cherkasy-future.com.ua.

Про це повідомляє видання «Вечірні Черкаси».

За словами голови правління ПАТ «Черкасиавтотранс» Володимира Соломенного, нині на маршрут виходить на 12 машин менше, ніж зазвичай. У зв’язку з цим підприємство терпить збитки. На підприємстві говорять, що робили хорошу справу за рахунок своїх прибутків, але нині прибутків немає. Там також розповіли, що наразі підприємство є збитковим. Саме з цих міркувань і було прийняте рішення про відмову від пересадочних квитків. На підприємстві говорять, що зараз великими є витрати на пальне та обслуговування машин. Окрім цього потрібно виплачувати заробітну плату працівникам, яка і без того є мізерною. Часом не вистачає коштів навіть  на мінімальну зарплатню. Доводиться продавати автобуси, аби було чим виплатити людям зарплату. На підприємстві заявляють, що вразі, якщо підприємство зробить пересадочні квитки, зарплата працівників буде ще меншою.

Пасажиропотік нині знизився на 40%, відповідно і прибутки впали. Щодо поновлення пересадочних квитків за покращення ситуації і більшого пасажиропотоку поки що не йдеться.

Нагадаємо, ПАТ «Черкасиавтотранс» – єдиний приватний перевізник у місті, яке запустило програму «Пересадочний квиток». Квитки тривалий час діяли на маршрутах №21, 26, 27 та 8. Із серпня 2015 до 2018 року пересадки між автобусними маршрутками були безкоштовними. За пересадку з липня 2018 року треба було доплатити 1 грн., із жовтня 2018 року вартість пересадочного квитка підняли до 2 гривень, а з жовтня 2019 – до 3 гривень.

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.