30 квітня на засіданні Черкаського міськвиконкому було прийнято рішення розширити перелік громадян, які можуть користуватися громадським транспортом. Як розповіла заступниця міського голови Черкас Людмила Бордунос, у своєму коментарі для «Суспільного», до розширеної категорії громадян, окрім працівників закладів охорони здоров’я, потрапили працівники водопостачання, виконавчого апарату, оборони, громадського порядку, транспортного забезпечення. Також проїхатися в громадському транспорті можуть працівники великих заводів, які мають безперервний робочий цикл. Також користуватись міським громадським транспортом можуть і донори крові, пише cherkasy-future.com.ua.
Для того аби мати можливість дістатися до місця роботи на громадському транспорті, необхідно мати при собі службове посвідчення. До того ж в транспорті буде обмежена кількість місць для сидіння, це пов’язано з дотриманням вимог про соціальну дистанцію під час карантину.
Людмила Бордунос наголосила, що громадським транспортом не зможуть скористатися представники групи ризику, а також школярі, пенсіонери та люди які не працюють. Вона також повідомила, що автобуси та маршрутки курсують містом з інтервалом в 13 -25 хвилин. Однак, це не остаточний графік оскільки ситуація змінюється щодня. Це пов’язано з тим, що перевізники самі вирішують питання про кількість автобусів на маршрутах і можуть корегувати їхню кількість виходячи з можливостей підприємства виплатити своїм працівникам заробітну платню. Заступниця міського голови порадила уточнювати графік руху автобусів у кондуктора.
В громадському транспорті міста проводяться рейди з дотримання карантинних вимог, які провидить поліція, а також представники управління транспорту міськради.
Якщо в салоні автобуса чи маршрутки знаходиться людина без маски, в такому випадку викликається поліція. Екіпаж, який прибув на виклик, проводить профілактичну бесіду з порушником або ж відразу складає акт про адміністративне правопорушення. Після цього справа йде до суду який і вирішує, буде порушник сплачувати 17 тисяч штрафу чи ні.