П’ятниця, 26 Квітня, 2024

Кейси використання CRM-системи у сфері послуг

Багато компаній, які працюють у сфері послуг, запитують, чи потрібна їм CRM-система. Однозначна відповідь – так, потрібна і “на вчора”.

У сфері сервісних послуг CRM система покращує якість обслуговування та скорочує час на обробку заявок, а у стратегічному плані це суттєва перевага перед конкурентами та збільшення доходу.

Для якого бізнесу актуальна інтеграція CRM-системи

Якщо ви працюєте з клієнтами, створюєте записи на послуги, консультації або прийоми, орієнтуєтеся на довгострокову співпрацю із замовниками, система Crm допоможе налагодити як операційні процеси, так і отримати перевагу в довгостроковій перспективі.

Ключові сфери, у яких Crm буде корисною:

  • медичні клініки, стоматології,
  • індустрія краси – барбершопи, перукарні, салони краси, спа, кабінети косметології, манікюру та педикюру, леш-майстра, тату-салони і т.д.;
  • нерухомість;
  • туризм;
  • сервісні та ремонтні центри;
  • навчальні, мовні, творчі курси;
  • автомайстерні, СТО, шиномонтаж;
  • юридичні послуги.

Як CRM допомагає сервісам, туроператорам та медичним центрам

Коли людина дзвонить до сервісного центру та залишає заявку на ремонт, співробітник сервісного центру вводить дані про замовника та опис проблеми у Crm, яка автоматично створює завдання для техспеціаліста та надсилає йому повідомлення про нову подію. Технік підтверджує її, їде на виклик, проводить ремонт та вносить інформацію про виконану роботу.

Туроператор може використовувати ЦРМ для управління замовленнями, бронюваннями та спілкування з аудиторією. Наприклад, замовники можуть дзвонити турфірмі для отримання інформації про доступні подорожі та бронювання турів. Нова заявка з IP-телефонії автоматично потрапляє в систему – створюється детальне завдання для відповідального менеджера на підбір та бронювання туру. Після підбору, затвердження та броні пакета система автоматично надсилає клієнту підтвердження у зручний канал зв’язку. Всі процеси максимально автоматизовані та зручні як для туроператора, так і для замовника.

У медичному центрі CRM допомагає регулювати навантаження на фахівців. Відвідувачі можуть телефонувати до клініки для запису на прийом, отримання консультації або уточнення інформації. Адміністратори клініки вносять ці дані в CRM, яка автоматично створює завдання для лікаря, надсилає клієнту нагадування про запис, а також зберігає всю історію взаємодій у єдиній зручній системі.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.