Нестача персоналу на маршрутах: що чекає транспортну систему Черкас після карантину

Нестача персоналу на маршрутах: Що чекає транспортну систему Черкас після карантину

З 21 березня весь громадський транспорт Черкас зупинив свою роботу, відповідну постанову видав виконавчий комітет міста. А все через те, що «експеримент» під назвою «10 чоловік в один автобус», скажімо так, провалився. Декілька днів мешканці міста сумлінно дотримувалися, чи принаймні намагалися дотримуватися, нововведення. Однак, незвикши стояти в чергах на зупинках, люди почали влаштовувати «бунти», в результаті чого, деякі автобуси та їхні водії були побиті. Далі на cherkasy-future.com.ua.

Помічник міського голови Черкас з питань транспорту Павло Мосійчук, прокоментував журналісту provce.ck.ua Таї Агавердієвій ситуацію, в якій опиналася транспортна структура міста в умовах карантину, та чи варто очікувати на транспортну реформу після його завершення. 

Як відомо, весь міський транспорт через поширення коронавірус перестав функціонувати. Однак Павло Мосійчук робить деяке уточнення і говорить, що зараз громадський транспорт працює але трохи по іншому. Перевізники доставляють працівників різних підприємств та установ до місця роботи. Приміром КП «Черкасиелектротранс» задіяло своїх працівників повністю. На спецрейси виходять і водії і кондуктори. Останні перевіряють у пасажирів наявність документів, спеціальної перепустки, яка дає право на проїзд. Однак Павло Мосійчук говорить про ймовірність того, що після відновлення роботи громадського транспорту існує ризик втратити велику кількість кондукторів. Це більше стосується приватних перевізників, оскільки значна частина їхніх працівників знаходиться у вимушених відпустках і вони йдуть працювати в магазини, щоб якось прожити. Плюс до того, «Черкасиелектротранс» виконує спеціальні рейси та отримує компенсацію в 11 мільйонів гривень. Це значно полегшить їм вихід із пост карантинної ситуації.

Працівники громадського транспорту певною мірою теж знаходяться на «передовій» в боротьбі з коронавірусом і питання особистого захисту для них теж надзвичайно актуальне

Павло Мосійчук говорить, що водії та кондуктори забезпеченні необхідними засобами індивідуального захисту, а саме масками та рукавичками. В окремих випадках працівники мають спеціальні захисні костюми. Що ж стосується дезінфекції, то вона проводиться щодня. Цей вид робіт проводить компанія «Нова якість». Вона працює безкоштовно, говорить чиновник, і щодня надходять звіти про виконану роботу. Поки що система працює злагоджено і ніяких збоїв не було, констатує Павло Мосійчук.

Заступник міського голови з питань транспорту розповів і про реформу транспортної системи в Черкасах. За його словами, давати прогнози на темпи розвитку реформи, після закінчення карантину, дуже важко. Все тому, що лишається відкритим питання фінансування. Коштів на цю реформу виділено не було, однак була подана заявка на кредитування з Європейського банку. Наразі в міськраді чекають на відповідь. У разі надання коштів, їх направимо, зважаючи на ту ситуацію, яку ми маємо наразі в країні.

Цікава публікація?

Поділіться нею в соцмережах

 
The website encountered an unexpected error. Please try again later.