Субота, 31 Липня, 2021

Витримала трохи більше року: на Канівський ГЕС ремонтуватимуть дорогу за рахунок підрядника

Голова районної державної адміністрації Юрій Розе, провів робочу зустріч з директором філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» Василем Гринем. Під час зустрічі було підняте...

Як “аналоги Раундапу” допомагають черкащанам збільшити урожай та економлять кошти

Засіб "Раундап" — супер популярний в агробізнесі та в приватному секторі сільського господарства гербіцид прямої дії. Сьогодні цей продукт американської компанії Monsanto...

Як правильно вибрати акумуляторний паяльник

Сучасні технології не стоять на місці, не встигли ми звикнути до бездротових телефонів або бездротовим навушників, а світ вже зробив наступний крок...

Як дістатися до Буковелю з Черкас влітку?

Щороку гірськолижні курорти відвідають тисячі туристів. Це стосується не лише закордону, а й наших, справжніх природніх красот, які обожнюють українці й іноземні...

CRM для агентства нерухомості в Черкасах

Автоматизація робочих процесів необхідна практично в кожній сфері діяльності. Адже саме такі системи здатні спростити контроль не тільки за самою роботою підлеглих,...

400 мільйонів на дороги: черговий проблемний об’єкт чи вдале рішення?

Департамент будівництва Черкаської ОДА планує витратити на будівництво доріг місцевого значення більше 400 мільйонів гривень. Про це пише видання «Кропива». Далі розповість cherkasy-future.

Як свідчить система «Прозоро» департамент в якості замовника оголосив торги на загальну суму 465 мільйонів гривень. Варто зазначити, що раніше замовником на такі роботи виступало ДП «Служба місцевих автомобільних доріг в Черкаській області». Тепер же підприємство виступає в якості замовника лише по експлуатаційному утримані доріг. Внести такі зміни запропонував голова Черкаської ОДА Роман Боднар. Минулого року депутати обласної ради внесли зміни до «Програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2019-2020 роки».

Зміна програми і зміна розробника

Зміни до програми передбачали і зміну розробника. Замість Департаменту інфраструктури Черкаської ОДА, розробку програми передали Департаменту містобудування, архітектури та ЖКГ при Черкаській облдержадміністрації (згодом він був перейменований в Департамент будівництва). Ці зміни спричинили те, що автомобільні дороги загального користування відтепер перейшли у сферу діяльності Департаменту будівництва. Таким чином «Служба автомобільних доріг у Черкаській області» втратила статус монополіста у сфері замовлення на роботи з будівництва доріг.

Через деякий час очільник області Роман Боднар видав розпорядження згідно з яким, дороги загального користування були зняті з балансу Департаменту інфраструктури і передані на баланс новоствореного Департаменту будівництва Черкаської облдержадміністрації.  Таке своє рішення він пояснив тим, що воно допоможе зробити роботу більш ефективною. Крім того він запевнив, що фактичним замовником робіт буде як і раніше виступати підприємство «Служба місцевих доріг». Однак, як свідчить система «Прозоро», замовником по дорожнім роботам виступає Департамент Будівництва Черкаської ОДА.

Проблемні об’єкти Департаменту будівництва

Новоспечений департамент уже має в своєму розпорядженні низку об’єктів, у яких він виступав замовником і до яких є питання. Зокрема мова йде про реконструкцію злітно-посадкової смуги Черкаського аеропорту. Початкова вартість проекту оцінювалася в розмірі 80 мільйонів гривень. В подальшому вартість проекту збільшилася на 49 мільйонів гривень. Зміни до вартості проекту були внесені без будь-яких договірних відносин на коригування. Розбиратися в цій справі почало НАБУ.

1

Ще один проблемний об’єкт – це обласний музично-драматичний театр. На його відновлення після пожежі, яка сталася в 2015 році, пішло майже 120 мільйонів гривень. Однак це ще не кінцева сума, ці кошти витраченні на реконструкцію приміщення з середини. Ще ж приблизно 150-170 мільйонів гривень необхідно аби реконструювати сцену.

2

Ще близько восьми мільйонів гривень, необхідно аби відремонтувати площу навколо театру. От і виходить, що реконструкція театру обходиться в приблизно 270 мільйонів, це без 8 мільйонів виділених на площу.

Latest Posts

Як “аналоги Раундапу” допомагають черкащанам збільшити урожай та економлять кошти

Засіб "Раундап" — супер популярний в агробізнесі та в приватному секторі сільського господарства гербіцид прямої дії. Сьогодні цей продукт американської компанії Monsanto...

Як правильно вибрати акумуляторний паяльник

Сучасні технології не стоять на місці, не встигли ми звикнути до бездротових телефонів або бездротовим навушників, а світ вже зробив наступний крок...

Як дістатися до Буковелю з Черкас влітку?

Щороку гірськолижні курорти відвідають тисячі туристів. Це стосується не лише закордону, а й наших, справжніх природніх красот, які обожнюють українці й іноземні...

CRM для агентства нерухомості в Черкасах

Автоматизація робочих процесів необхідна практично в кожній сфері діяльності. Адже саме такі системи здатні спростити контроль не тільки за самою роботою підлеглих,...

Як в онлайн казино працюють реальні дилери

Для країн, де казино заборонені законодавством, онлайн казино - це єдиний вихід отримати задоволення від азартної гри. При цьому не потрібно виходити...