Четвер, 30 Липня, 2020

Як там справи з Великим будівництвом? Очільник «Укравтодору» навідався з інспекцією в Черкаську область

На Черкащину з «дорожньою» інспекцією завітав керівник Укравтодору Олександр Кубраков. В області він оглянув об’єкти, які відновлюють у межах президентської програми #великебудівництво. ...

Витримала трохи більше року: на Канівський ГЕС ремонтуватимуть дорогу за рахунок підрядника

Голова районної державної адміністрації Юрій Розе, провів робочу зустріч з директором філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» Василем Гринем. Під час зустрічі було підняте...

В Черкаській області за водіями почнуть слідкувати 200 камер

Очільник Черкаської області Роман Боднар під час пресконференції розповів, що на території області планується встановити 200 камер відеоспостереження за дорожнім рухом. За...

Шкіль виграє всі тендери, від яких відмовляється азербайджанська компанія «AzVirt»

3 липня Служба автомобільних доріг у Черкаській області визначилась з переможцем аукціону на  поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша...

Підрядник з Києва на орендованій техніці освоїть 80 мільйонів гривень на місцевих дорогах

Департамент будівництва Черкаської ОДА, цього дорожнього сезону, вже уклав 9 угод за результатами торгів на загальну вартість 81,7 млн. грн. з ТОВ...

400 мільйонів на дороги: черговий проблемний об’єкт чи вдале рішення?

Департамент будівництва Черкаської ОДА планує витратити на будівництво доріг місцевого значення більше 400 мільйонів гривень. Про це пише видання «Кропива». Далі розповість cherkasy-future.

Як свідчить система «Прозоро» департамент в якості замовника оголосив торги на загальну суму 465 мільйонів гривень. Варто зазначити, що раніше замовником на такі роботи виступало ДП «Служба місцевих автомобільних доріг в Черкаській області». Тепер же підприємство виступає в якості замовника лише по експлуатаційному утримані доріг. Внести такі зміни запропонував голова Черкаської ОДА Роман Боднар. Минулого року депутати обласної ради внесли зміни до «Програми розвитку автомобільних доріг загального користування на 2019-2020 роки».

Зміна програми і зміна розробника

Зміни до програми передбачали і зміну розробника. Замість Департаменту інфраструктури Черкаської ОДА, розробку програми передали Департаменту містобудування, архітектури та ЖКГ при Черкаській облдержадміністрації (згодом він був перейменований в Департамент будівництва). Ці зміни спричинили те, що автомобільні дороги загального користування відтепер перейшли у сферу діяльності Департаменту будівництва. Таким чином «Служба автомобільних доріг у Черкаській області» втратила статус монополіста у сфері замовлення на роботи з будівництва доріг.

Через деякий час очільник області Роман Боднар видав розпорядження згідно з яким, дороги загального користування були зняті з балансу Департаменту інфраструктури і передані на баланс новоствореного Департаменту будівництва Черкаської облдержадміністрації.  Таке своє рішення він пояснив тим, що воно допоможе зробити роботу більш ефективною. Крім того він запевнив, що фактичним замовником робіт буде як і раніше виступати підприємство «Служба місцевих доріг». Однак, як свідчить система «Прозоро», замовником по дорожнім роботам виступає Департамент Будівництва Черкаської ОДА.

Проблемні об’єкти Департаменту будівництва

Новоспечений департамент уже має в своєму розпорядженні низку об’єктів, у яких він виступав замовником і до яких є питання. Зокрема мова йде про реконструкцію злітно-посадкової смуги Черкаського аеропорту. Початкова вартість проекту оцінювалася в розмірі 80 мільйонів гривень. В подальшому вартість проекту збільшилася на 49 мільйонів гривень. Зміни до вартості проекту були внесені без будь-яких договірних відносин на коригування. Розбиратися в цій справі почало НАБУ.

1

Ще один проблемний об’єкт – це обласний музично-драматичний театр. На його відновлення після пожежі, яка сталася в 2015 році, пішло майже 120 мільйонів гривень. Однак це ще не кінцева сума, ці кошти витраченні на реконструкцію приміщення з середини. Ще ж приблизно 150-170 мільйонів гривень необхідно аби реконструювати сцену.

2

Ще близько восьми мільйонів гривень, необхідно аби відремонтувати площу навколо театру. От і виходить, що реконструкція театру обходиться в приблизно 270 мільйонів, це без 8 мільйонів виділених на площу.

Latest Posts

Витримала трохи більше року: на Канівський ГЕС ремонтуватимуть дорогу за рахунок підрядника

Голова районної державної адміністрації Юрій Розе, провів робочу зустріч з директором філії «Канівська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» Василем Гринем. Під час зустрічі було підняте...

В Черкаській області за водіями почнуть слідкувати 200 камер

Очільник Черкаської області Роман Боднар під час пресконференції розповів, що на території області планується встановити 200 камер відеоспостереження за дорожнім рухом. За...

Шкіль виграє всі тендери, від яких відмовляється азербайджанська компанія «AzVirt»

3 липня Служба автомобільних доріг у Черкаській області визначилась з переможцем аукціону на  поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-16 Золотоноша...

Підрядник з Києва на орендованій техніці освоїть 80 мільйонів гривень на місцевих дорогах

Департамент будівництва Черкаської ОДА, цього дорожнього сезону, вже уклав 9 угод за результатами торгів на загальну вартість 81,7 млн. грн. з ТОВ...

Нове архітектурне обличчя: Будинок Торгівлі планують реконструювати

Будинок Торгівлі, який є символічним місцем зустрічей та приваблює містян великою кількістю магазинів, планують оновити. Адже за 40 років свого існування металеве облицювання фасаду...