Кол-центр для розв’язання проблеми координації внутрішньо переміщених осіб в період виборів Президента України. Про це повідомив заступник міністра з питань тимчасово окупованих територій і внутрішньо переміщених осіб Георгій Тука на круглому столі у Києві. Більше про новітні технології на сайті Черкаси.future.
Що стосується гарячої лінії, Григорій розповідає, що буде розмовляти з цього приводу з представниками Громадської ради при Міністерстві. Сама рада сформована так, що в ній є представники областей.
Андрій Хілько глава правління Громадської організації, став ініціатором створення кол-центру. Передає журналіст УНН. Його пропозиція щодо кол-центру була для розв’язання питань тимчасово окупованих територій та переміщення осіб за два тижні до виборів.
За ідеєю, він має бути сформованим у регіонах та включати громадські організації, члени яких миттєво зможуть виїхати і наочно пояснити людині, де буде виборча дільниця та розказати про виборчі права.
Крім вирішення перерахованих вище «класичних» завдань, контакт-центр дозволяє вирішити ряд додаткових. Так, існують додатки, які дозволяють проводити багатовимірний аналіз за різними джерелами інформації, включаючи автоматичне виділення, використовуються стандартні ключових слів і фраз, виявлення стресу або роздратування в голосі кожного з учасників взаємодії.
Крім того, вони допоможуть проаналізувати структуру розмови і поведінки клієнта під час звернення, визначити такі події, як «утримання на лінії» і «переадресація», а також зробити аналіз екранної активності і екранних даних.
При цьому кошти візуалізації, закладені в цих програмних додатках, дають можливість аналітикам і керівникам легко і швидко виявляти тенденції, відхилення і ситуації, що вимагають негайного втручання.
В Україні запрацювала інформаційно-аналітична система ”Вибори-2019”, яка дозволяє перевірити онлайн інформацію щодо порушень на виборах, їх кількість, географічне розташування, тип та процесуальний статус кожного правопорушення