Facebook змінює мобільний додаток

Сьогодні Facebook оголосив про реконструкцію свого головного мобільного додатку та двох пунктах: події та групи. На Facebook є десятки мільйонів активних груп. Вже сьогодні понад 400 мільйонів людей у ​​Facebook належать до тих, які вважають значущими для себе. За інформацією сайту Theverge та Черкаси.future.

Завдяки цьому, компанія почала розробляти новий дизайн та вже впроваджує нові інструменти, що допоможуть легше виявляти та взаємодіяти з групами людей, які поділяють інтереси. Мобільний додаток Facebook почне свій редизайн якомога швидше на iOS та Android по всьому світу. Він також працює над редизайном для ПК, який прийде в найближчі місяці.

Фото з офіційного порталу мережі Facebook

Найбільша зміна для додатка — це вкладка нових груп, яка тепер розміщена в середньому рядку оновленого меню. Під час натискання, користувачі зможуть отримати персональну подачу оновлень, а також рекомендації приєднатися до нових спільнот на основі своїх інтересів.

Існує також нова функція, під назвою «Зустріч з новими друзями», яка поширюється по всьому додатку для того щоб допомогти людям об'єднатися з незнайомця та їх спільними інтересами. Facebook повідомляє, що інтегрує зустріч з новими друзями у свій новий дизайн, щоб допомогти людям зустрітися у реальному житті.

Нагадаємо, що один з головних архітекторів News Feed, Кріс Кокс, залишив компанію в минулому місяці після того, як Цукерберг оголосив про свою нову філософію та запланований напрямок для компанії. Марк Цукерберг запевнив, що ера News Feed офіційно закінчилася і вже тривалий час стоїть на місці, а соціальна мережа має багато роботи, щоб виправити його токсичний вплив на онлайн дискурс, чесність виборів, дезінформацію та фальшиві новини.

Цукерберг дав зрозуміти, що з'їхатися в Instagram, Snapchat, TikTok, Twitch та інші соціальні платформи — це застарілий спосіб мислення і спроба сприяти онлайн-комунікації та взаємодії. Завдяки цим змінам, мережа ставить перед собою нові цілі для своєї основної програми, яка менш диктується алгоритмічними примхами News Feed для зростання компанії. В результаті, Марк Цукерберг бачить менше причин вкладати кошти в застаріле з користю для людства.