Субота, 27 Квітня, 2024

Як вибрати правильне рішення для віртуального кол-центру

Програмне забезпечення для віртуальних кол-центрів об’єднує агентів, що знаходяться у різних місцях. Агенти, які працюють вдома або віддалено, стають згуртованою командою завдяки Інтернету.

Завдяки технології VoIP (Voice over Internet Protocol) вхідні дзвінки надсилаються через інтернет, а не через телефонні лінії. Це дозволяє програмному забезпеченню створювати кол-центр навколо агентів та телефонів незалежно від лінії або розташування.

У цьому виникає питання. Як вибрати правильне пз для call центру? Пропонуємо ознайомитися з необхідними характеристиками програм для кол центрів і як VoIPTime Contact Center з покриває.

Безпечні центри обробки даних, які відповідають державним стандартам

Якщо ваша компанія працює у сфері охорони здоров’я або іншої галузі, регульованої державою, вам потрібні безпечні центри обробки даних та протоколи передачі даних, що відповідають цим стандартам.

Просто використовуючи рішення VoIPTime Contact Center, що відповідає вимогам, ви уникнете всіх проблем, пов’язаних з розробкою рішення власними силами.

Простота в налаштуванні та використанні

Якщо програмне забезпечення є складним та обробляє величезну кількість даних, це не означає, що воно має бути складним у використанні.

Найкращі рішення для центрів обробки викликів розроблені з урахуванням продуктивності агентів. У VoIPTime ми підняли це на новий рівень.

Ми розробили швидкий налаштування, який дозволить запустити вашу телефонну систему за лічені хвилини!

Історична звітність та інтуїтивно зрозуміла панель приладів

У VoIPTime ми пишаємося тим, як легко використовувати та розуміти дані у наших інтуїтивно зрозумілих приладових панелях.

Дані надходять у режимі реального часу, тому ви можете швидко виявити проблеми, наприклад великі потоки вхідних або вихідних дзвінків.

Достатня потужність для роботи зі складними командами та розкладами

Спроба автоматизувати складні процеси та розклади практично неможлива при використанні традиційної системи центру обробки викликів. Ця складність може призвести до зниження співвідношення персоналу та супервайзерів, підвищення плати за керування або остаточного хаосу на робочому місці.

У нашому рішенні розподіл викликів на основі різноманітних щоденних та щотижневих графіків відбувається без проблем.

Не кажучи вже про те, що ви можете легко координувати графіки для зменшення завантаженості кол-центрів у різних часових поясах.

Висновок:

Програмне забезпечення для віртуального центру обробки дзвінків є основою для створення центру обробки дзвінків майбутнього.

Центр обробки викликів майбутнього дозволяє співробітникам виконувати свою роботу якнайкраще. Завдяки цьому та гнучким можливостям роботи агенти щасливі та задоволені. Компаніям більше не потрібно платити за талановитих фахівців захмарні ціни у технологічних чи юридичних центрах. Ключові співробітники залишаються доступними, коли їх нема в офісі. А клієнт у результаті отримує більш якісну та швидку підтримку.

Створити свій віртуальний центр обробки викликів сьогодні з VoIPTime.

Latest Posts

.,.,.,.,.,.,.,. Copyright © Partial use of materials is allowed in the presence of a hyperlink to us.