П’ятниця, 12 Серпня, 2022

Як компанія eKreative змінила Черкащину

Черкащина – це один із найбільш інноваційних країв нашої держави, а місто Черкаси є його серцем. Історія розвитку IT-сфери в Черкаській області сягає далеких 80-х років, коли Радянських Союз почав поставляти перші комп’ютери в найбільші підприємства області. Однак, повідомляє cherkasy-future, повідомляє за такий довгий проміжок часу – більше 40 років – комп’ютерна сфера на Черкащині суттєво розвинулася. 

Головним результатом такого розвитку на даний момент можна вважати утворення великої кількості місцевих компанії, що спеціалізуються на програмному забезпеченні і є визнаними не тільки в рамках України, а й усього світу. Однією з таких компаній є eKreative. Про неї сьогодні і поговоримо. 

Загальна інформація про еKreative: мета компанії, що спонукає до дій

Як ви вже зрозуміли, еKreative – це черкаська IT-компанія, що спеціалізується на розробці програмного забезпечення для клієнтів з усього світу. Історію компанії не можна назвати простою, адже та включає в себе як тяжкі падіння, так і періоди піднесення. Так, компанія була заснована ще в далекому 2002 році, однак через 5 років вона розпалася та фактично припинила свою діяльність. Другий етап у розвитку компанії – період реанімації – розпочався у 2009 році, коли команду молодих програмістів очолив Віктор Євпак. На посаді голови компанії Віктор залишається й нині. 

Однак еKreative неможливо уявити без її головної мети – благодійність. Як заявляють члени команди еKreative, уже понад 10 років компанія віддає частину свого прибутку на благодійність. Звичайно, насамперед проводяться виплати членам компанії, але коли всі програмісти отримують зарплату, eKreative відкриває новий баланс, на який кожен бажаючий може надіслати частину отриманої заробітної плати. Це може здатися незвичайним у жорстокому діловому світі сучасного ринку технологій, однак команда еKreative керується не лише успіхом бізнесу, а й власними моральним зобов’язаннями! 

Головні принципи компанії – те, що покладено в основу успіху

Жодна успішна компанія не обходиться без фундаментальних принципів, які покладені в основу її діяльності. Якщо говорити про EKreative, то необхідно виділити такі пріоритети:

1. Репутація – це візитна картка компанії. Клієнти з усього світу залишають відгуки про компанію, що дозволяє покращувати алгоритми взаємодії із клієнтами.

2. Плідна співпраця залежить від гарного ставлення до клієнтів. Із цієї причини компанія надає високий пріоритет побудові міцних стосунків і використанню найбільш ефективних і прийнятних каналів зв’язку.

3. Креативність – основа компанії. Як випливає з назви компанії, вирішення проблем – це те, задля чого існує EKreative. Незалежно від того, чи шукає клієнт вирішення проблем високого рівня, пов’язаних із досягненням бізнес-цілей, або – навпаки – вирішення технічних проблем на рівні коду, команда EKreative завжди готова проявити свої творчі здібності. 

4. Досвід. Маючи понад 300 проєктів, випущених за останні роки та 10 років роботи у сфері веб-розробки та створення мобільних додатків, фахівці EKreative точно знають, що потрібно, щоб зробити проєкт успішним.

5. Відданість. Команда EKreative любить те, що завжди робила та продовжує робити й зараз! Перетворювати чиїсь ідеї та мрії у реальний продукт – це те, чим залюбки займаються члени команди. 

Історія еKreative: від заснування до міжнародного бренду

Як ви вже знаєте, компанію було засновано у 2002 році, а потім реінкарновано у 2009. Наступним важливим етапом у розвитку еKreative став 2012 рік, коли було прийнято рішення перейти до розробки мобільних додатків. 

Це було пов’язано з тим, що команда еKreative, база навичок і досвід компанії зростали, а на українському ринку розробкою мобільних додатків майже ніхто не займався. 

Перші замовлення щодо розробки мобільних додатків надійшли від гіганта фінансових послуг Société Générale та транснаціональної компанії споживчої електроніки Best Buy. У 2012 еKreative продовжувала активно створювати веб-сайти та внутрішні системи для широкого кола клієнтів, включаючи банки та фінансові установи, такі як Citigroup і HSBC.

2014 та 2015 роки

У 2014 році еKreative мала вже понад 50 співробітників, а також побудувала та переїхала у власний офіс. Також була розпочата співпраця зі спортивними агенціями, які обслуговують такі великі проєкти, як Вімблдонський тенісний турнір.

У 2015 році еKreative продовжували працювати над замовленнями клієнтів, одначе їм вдалося запустили й два власних продукти: трекінг у режимі реального часу, що відслідковував положення автобусів і тролейбусів Черкас – MapaMagic і стартап мобільного батьківського контролю Kidslox. Крім того, еKreative розширили свою діяльність у США завдяки відкриттю партнерського офісу в Америці. 

2016 та 2017 роки

У 2016 році кількість співробітників компанії сягнула 100 людей у ​​команді, було створено вже понад 250 додатків, а також сотні веб-сайтів. Можна було констатувати, що еkreative ставали все сильнішими. У 2016 році компанія запустила курси, на яких вчила та залучала до роботи нових спеціалістів із UI/UX. Це робилося з метою перетворити відділ дизайну на креативний центр, орієнтований на користувача. Проєкти компанії включали роботу для брендів великого калібру: від Jaguar до Land Rover та від LG до Sony чи NHS. 

У 2017 році команда еKreative побудувала другий офіс, щоб усі спеціалісти компанії почували себе комфортно – почалася підготовка до майбутнього розширення. На той момент MapaMagic нарешті запрацювала в місті Черкаси як єдина платформа для відстеження автобусів. Kidslox зріс до понад 100 тисяч користувачів, отримав кілька нагород для стартапів і став самостійним підприємством, підписуючи угоди з телекомунікаційними компаніями та розвиваючись далі. Окрім розробки нових продуктів і співпраці з великими брендами щодо розробки сайтів, еKreative заснувала ще один офіс. На цей раз – у Німеччині.

2018 рік 

EKreative розпочали серію безкоштовних курсів підвищення кваліфікації під назвою «Лекторіум», на яких талановита молодь навчається практичним навичкам ІТ. Завдяки залученню нових талантів у програмуванні (включно з кількома випускниками Лекторіуму), команда еKreative зросла до понад 120 осіб із 40 поточними проєктами. Також компанія винесла на передній план благодійність, заснувавши громадську організацію Еk.gift. Це було зроблено задля того, щоб допомагати нужденним і сприяти позитивним змінам як у місті Черкаси, так і по всій країні. Члени команди завершили рік спільною поїздкою в Єгипет.

2019 рік і далі

У 2019 році еKreative розширили діяльність, відкривши два нових офіси: один неподалік від головної штаб-квартири в Черкасах та один у прекрасному місті Львів. Також була організована перша внутрішня конференція «eKonf», на якій співробітники Ekreative ділилися своїми знаннями та розумінням сфери програмування, щоб допомогти своїм колегам підвищити професійний рівень. Також компанія запровадила нову філософію “Наполегливо працюй – грай наполегливо”: у черкаському арку пригод EKreative провели сімейний захід «KozakFest» і насичену вечірку наприкінці року на тему «Hard Rock Cafe». Наразі компанія продовжує розвиватися та змінювати наше місто до кращого!

Latest Posts